2010-03-17
 07:15:58

Bra.

Det känns bra faktiskt. Har inga problem att komma upp på morgonen längre. Fast nu är det ju inte bara väckarklockan som drar upp en :) Inatt vaknade Oliver halv tre och när jag skulle somna om sen så snarkade min största älskling så jag höll på att bli galen. Om jag redan sover så gör det absolut ingenting, men jag kan verkligen inte somna om han ligger bredvid och snarkar. Det är hemskt. Efter sisådär tio minuter gav jag upp, tog lillplutten, täcket, kudde och vattenflaskan och gick ner och la oss på soffan :P Åh gissa om vi har haft det mysigt!! Nu har Linnea dukat fram frukost och sen bär det av till skolan. Får se vem som går idag. Och sen vad man ska hitta på. Bege sig ut kanske!! Hm, undra hur vädret var förresten. Äsch, det bryr jag mig inte om!! :)
Ses sen.
Ciao.


Jessica

grattis till lilla Oliver. :)



PUBLICERAT: 2010-03-17, 11:18:58 | URL: http://fruneiderstam.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: