2010-03-13
 11:19:20

Härliga lördag.

Sitter just nu vid bordet och äter frukost. Det börjar pipas lite här bredvid. Min son har varit vaken sen 8 och bara sovit fem minuter. Ska klä på oss lite kläder och bege oss ut i vagnen. Då var min tanke att han ska somna och få sova ordentligt. En storstädning stod på schemat på morgonen här men det var lika bra att skjuta på det, för det kan ni väl aldrig tro att jag fick göra ifred ^^
Smiter in på en kopp kaffe hos Anna istället när han sover i vagnen så slipper jag se mitt hem. Det är ju trots allt lördag och fint väder så jag blundar för hemmet och gör något trevligt istället.
Ciao.


Sippan

Helt rätt, njut av ledigheten och det fantastiska vädret! Kram


Catrin

Det tycker jag att du gör rätt i :P



PUBLICERAT: 2010-03-13, 13:05:35 | URL: http://cattelinski.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: