2010-11-25
 07:19:41

Godmorgon.

Det går inte alltid som man har tänkt sig. Min klocka ringer kl 6, men inte kliver jag upp då. Jag blir kvar i över en timme ibland i sängen. Så jäkla störande. Men dom gånger jag kommer upp då, då är jag riktigt nöjd för det är så skönt att vara uppe i tid. Idag kom jag upp kl 7, visserligen hinner vi då oxå, men jag skulle hinna med mkt mer på morgonen om jag kom upp tidigare.
Nu har jag hållit på att städa i ett par dagar, så idag står det julpyssel på schemat. Det blir till att sätta upp lite glitter och ljusstakar. Har inte bestämt mig hur mkt som kommer upp till helgen, men jag ska iaf tvätta och stryka julgardinerna. Kanske köpa några nya :P
Oh! Imorgon är det fredag igen! Hur kan tiden gå så här fort? Det är nästan skrämmande. Nehe, nu har jäntan snart ätit upp sin frukost, så snart blir det till att sätta fart för mig, så fort jag har fått iväg henne till skolan. Först, betala räkningar! 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: