2010-11-28
 19:44:46

Hej mitt vinterland!

Det är så gudomligt fint ute, jag bara älskart! Helgen lider mot sitt slut, har umgåtts med goa vänner, träffat en del utav släkten, tittat på nyfödd *avis* haha! Med tanke på att Oliver far fram som en stormvind så känns det som att det var väldigt länge sen, hihi.
Häromdagen gjorde jag pepparkaksdeg som nu ligger i kylskåpet, vi har hunnit bakat en omgång från den, den kommer väl aldrig ta slut ^^ Får försöka ta en tur med degen imorgon med. Idag har jag gjort deg till pepparkakshus :) Och inte vilket som helst, imorgon ska jag ge mig på det, och jag längtar och hoppas att det går som det ska, annars kommer jag att gråta :P Bilder kommer att komma! :)
Nu sussar båda barnen och jag har plockat och donat lite så det ser bra ut här hemma, så mysigt nu när man fått fram alla ljus m.m. Då är det skönt att ha det undanplockat och städat oxå. Jag har dock övervåningen att ta hand om oxå, och det får nog bli morgondagens syssla medan dotra är i skolan, så bakar vi när hon kommer hem.
Har en massa papper att fixa och rensa bland oxå, in i pärmen och kastas, suck. Vi har köpt en grind som skulle behöva monteras ihop. Oj nu blev det många måsten. Njae, jag tar nog fjärren och sätter mig i soffan och så får vi se hur långt jag kommer ikväll. Det är ju trots allt en morgondag :P Först toaletten.
Godnatt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: