2010-11-23
 23:19:00

Nya tag.

En vacker (eller ful) dag när jag gick in på min blogg fick jag se till min fasa att designen var borta =( Och mycket det har gjort att jag inte har haft lust alls att ens gå in hit. Även om jag fick hjälp med designen så var det mycket jobb nerlagt på den, och många timmars slit. Nu fick jag för mig att jag skulle fixa till det, men färdigställa en blogg med design och allt vad kod och stillmallar innebär gör man inte kl 23 på kvällen. Så jag lyckades leta fram denna design under tiden så den ser någorlunda trevlig ut att gå in till.

Men mycket jobb återstår. Är lite sugen på att öppna en egen hemsida istället med blogg och bilder, men jag har väldigt svårt att slita mig från dingo då jag har skrivit i den sen jag började. Jag gör ett nytt försök med att komma tillbaka hit iaf och vi märker hur länge det varar!

Godnatt gott folk.


Linda

Välkommen tillbaka <3



PUBLICERAT: 2010-11-24, 09:00:17 | URL: http://somlinda.blogg.se/
Sippan

Härligt att ha dig tillbaka! Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: