2010-11-27
 12:16:55

Snö?

Jag tror vintern är här för att jävlas med SJ. Jag är faktiskt rätt så glad över åt att jag sällan reser med tåg längre.
Men dom åren som man åkt mkt tåg så har man ju lärt sig att SJ blir lika förvånade vartenda år som det kommer snö. Och den här veckan är det ju sjukt mkt snö som kommit, trots iskalla minusgrader. Jag tror det är för att driva SJ till vansinne ^^ Men det är mysigt faktiskt, så länge det är behagligt att vara ute när man klätt på sig alla 2ton kläder, så tycker jag faktiskt att det är mysigt att vara ute. Tyvärr har man ju dom små som inte tål lika mkt. Linnea är det väl rätt okej med, fast även hon tröttnar efter allt för lång tid ute i kylen, men dom blir blöta på ett annat sätt oxå. Oliver däremot, sitter ju mest i vagnen och det är ju inte speciellt skönt att göra det när det är alldeles för kallt ute. Så när vi har det så här kallt blir det bara ut genom dörren vid absoluta måsten. Köpt ett rejält täcke till Tea oxå! Nehe, det det blir inte så mkt mer skrivet nu. Har lite bilder att uppdatera med sedan. Nu ska jag gå och äta lunch med Oliver.
Puss! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: