2011-08-14
 20:46:41

Allt på en gång.

Har dejt med tvättstugan. Och det känns som att jag gör hundra andra saker samtidigt oxå. Ikväll tvättar jag alla sängkläder från samtliga sängar plus alla överdrag till soffan och kuddar och alla filtar. Ja varför inte ta allt på en gång liksom. Mitt i allt blev jag påmind av Linnea att fritids är stängt imorgon och ringer sista minuten till mormor. Linnea: "Mamma, får jag vara ensam hemma imorgon när ni jobbar?" Eh, nä skulle inte tro det va :P Och det fick mig att tänka på att min punktering på cykeln fortfarande inte är lagad och jag har ingen lust att gå till jobbet en vecka till. Ska försöka fjäska lite för sambon trots att klockan börjar bli lite sent på kvällen så kanske han kan tejpa igen det där hålet på däcket :P



Nu är det dax att fortsätta dejten :)


Puss och klem <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: