2011-08-18
 19:37:15

Skratt.

Imorse var det dax. Lillflickan blir bara större och större. Stora tjejen nu. Det var dax att börja 2:an. Huvaligen. Barnen växer ifrån en, man hinner knappt med ju äldre dom blir. Jag följde med henne till skolan iaf och det var nog lite pirrigt att komma tillbaka efter att ha varit ledig hela sommaren, men som alla barn alltid gör så anpassar dom sig ganska snart. Blir till att gå ner på stan i helgen och titta på vad hon vill ha för bänkpapper :)




När jag kom hem igen så fick sambon sig ett gott skratt. Jag hade glömt att klippa bort lappen från nya tröjan :P Den hängde så fint bak i ryggen på insidan av tröjan, men eftersom att den är vit så syntes det klart och tydligt var den kom ifrån, strl och pris :D Haha! Jaja, man kan inte komma ihåg allt på en gång! :P




Igår hade jag fruktansvärd huvudvärk. Trots dubbla treo så hände det ingenting så det slutade med att jag fick gå och lägga mig. Gick inte att somna så jag bad sambon om en ny dos så jag klunkade i mig dubbla treo en gång till och tillslut kunde jag iaf somna som tur var. Och idag på eftermiddagen så kommer den smygandes igen. Blev värre och värre under kvällen, men jag har återigen tagit min dubbla dos av treon och nu tror jag faktiskt att den är borta. Jag var livrädd att det inte skulle hjälpa ikväll heller, så nu får jag hoppas att den inte kommer tillbaka igen. Uscha blä för huvudvärk!



Puss och klem! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: