2011-02-09
 07:29:04

Förbereda.

Det är mycket att tänka på nu när man har lilla killen här hemma som snart fyller år. Sin första födelsedag! Åh vad tiden har gått alldeles för fort. Trots det så har man ju hela tiden längtat till nästa grej, och nästa grej osv osv. Nu sitter jäntan mitt emot mig, (och hon blir 8år i år *hjälp*) och äter frukost. Sen bär det av till skolan. Då skulle jag gissa på att nästa vaknar, och då blir det lite frukost för resten av familjen. Sen ska jag nog sätta mig ner och förbereda för 1årsdagen! Eller dagarna... Har ju fått pysslat och pusslat ihop flera dagar för att kunna fira med alla i släkten :)



Men sen ska jag nog oxå se till att få lite tid över till lite scrapbooking, håller ju på med några skisser nu och jag kan knappt bärga mig tills jag får börja pyssla med skisserna oxå :P Kommer bli skiiiiiitbra! Ja, sen självklart så åker ju skolböckerna fram oxå. Annars kommer mamma med blåslampa i arslet på mig :D



Ska gå och se hur det går för Linnea med kläderna.


Puss o klem.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: