2011-01-18
 16:46:04

Filifjompan.

Hade ett jättebra inlägg att skriva, men kommer inte ihåg ett skvatt vad det var. Minnet är bra men kort oftast. Sitter och känner mig smått uttråkad. Linnea är hos sin klasskamrat, har varit där hela dagen och vi ska hämta henne kl 19. Sitter mest och väntar in Micke som slutar kl 18. Då börjar vi med att åka till Monica och Thomas med barnvagnen och så hoppas vi att dom blir nöjda över den :)) Sedan åker vi och handlar lite. Sen hämta trollet och sen hem igen. Då var det ju meningen att jag skulle bada barn och allt det där. Hinna duscha själv oxå, men det känns som att klockan kommer vara rätt så mkt då. Iaf för barnen. Typiskt. Linnea stryper mig om inte hon och jag badar som jag har lovat henne hehe. Hon har såna där badkritor som vi målar med på varandra, för det mesta blir det hon som ritar på min rygg :) Mamma klagar inte, det kliar så skönt då! :P Har en son som inte är på sitt bästa humör och pendlar väldigt, det är nog dax för nästa tand, så snälla gud, låt det gå fort :P Har gett han alvedon och hoppas det släpper lite. Måste köpa flytande och prova med och börja vänja honom, har gett honom supp nu men jag vill inte helst det längre för det är inge behagligt och så blir han så ledsen. Jaha, ska jag sitta här och skriva massa strunt i över en timme eller vad gjorde jag tills älsklingen kommer hem. Klädde på oss och gick ut på en promenad kanske? Jennytanten svarade inte när jag ringde så jag provar igen. Tänkte nämligen att jag skulle våldgästat henne några minuter. Så har man kommit ut i friska luften idag oxå. Puss o klem.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: