2011-01-25
 08:13:55

Ljuvlig dag!

Den här dagen började så där underbart. Toppenhumör. Ska dra en omgång med disken, ja ur med en maskin och i med nästa, sen dra av golvet då är det hemtrevligt här igen.

Igår hade jag gäster, eller vi kanske det heter, och så bjöd vi på mat. Men nästa gång väljer jag nog inte stekt kyckling, det tar ju sån jävla tid att steka dom. Ja menar, en kvart på varje sida. Det är ju inte ens vad det tar att äta upp maten sen haha.
Igår var Oliver uppe lite extra och jag skulle natta honom i soffan sen, då somnade jag oxå. Och älskling åkte iväg till affären och jag sov när han kom hem, snällt va. Han väckte mig kl 02, då gick vi o la oss. Jag var ju mer än utvilad imorse när kl ringde 06.30.

Och nu sitter jag här och har fått iväg tösen till skolan. Mina pojkar snarkar väl ifatt där uppe. Ska passa på att duka fram frukost till oss. Sen tänker jag gå in till Anna och dricka kaffe, så det så. Ska fixa inbjudan till kalas oxå, det är ju snart ju. Jag försöker nog förtränga att han fyller 1år snart. Shit. Jaha, fram med frukosten var det. Sen på med dagens outfit och ansikte! Puss o klem



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: