2011-01-19
 08:17:20

Queen of sleeping!

Tänk att man ska vara så duktig på att försova sig. Men jag och Linnea är ett bra team och hon kom iväg i perfekt tid ändå. Hennes kompis kom och hämtade upp henne och då vet jag att hon även kommer i tid till skolan :) Igår var hon hos en annan kompis efter skolan och hon blev kvar där hela dagen, vi hämtade inte henne förrän kl 19. Igår åkte vi även med vagnen till Monica och Thomas, jag demonstrerade hur den fungerar (tror jag kom ihåg dom flesta funktionerna hehe) och nu så hoppas jag att dom blir nöjda med den. Nu sitter jag vid köksbordet och vi (jag och älskling) pratar om hur charmig våran son är, då han är på sitt bästa humör nånsin varenda morgon när han vaknar. Det är guld! Kom nu att tänka på innan barnen, vad gjorde man hos kompisarna innan barnen? Alltså om jag gick över till Anna, satt vi bara och stirrade på varann då eller va fan gjorde man? Fanns ju inga tider att passa då ^^ Puss o klem



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: